Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Saturday, December 20, 2008

Pencopek UIA...

Harini bilik aku (ABC214) telah dimasuki pencuri. Hari ni hari jumaat, sume roommates aku pergi solat jumaat. Lepas je solat jumaat aku terus balik bilik. Aku tengok Apuz tengah cari hand phone dia. Aku pon pelik, xkan ade orang lain ambik hp dia kot.. Tiba2 je aku rasa lain macam sebab aku tgk locker aku terbuka.. Dompet aku berada d dalam laci. Bila aku bukak je dompet aku… Waaaaa… sesen pon xde duit.. mase 2 duit dlm dompet aku ada lebih kurang RM 140.. Hilang cam 2 je.. ntah sape la yang x berperikemanusiaan yg ambik duit aku 2.. biar la. Semoga Allah memberikannya hidayah supaya x mengulangi kesalahan 2 lagi. Mungkinn salah aku jgak sebab x smpan dtempat selamat wallet aku 2.. huhu.. sdey2..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...