Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Tuesday, March 31, 2009

Cuti Sem...

Dah lama aku tak update blog ni.. Sekarang aku sedang cuti semester. Cuti ini merupakan cuti yang paling panjang semenjak aku belajar di CFSIIUM. Sebelum ini paling lama pun hanya 3 minggu sahaja cuti semester. Tapi kali ini aku akan bercuti hampir 2 bulan.. lama jugak tuu.. aku bercuti lama ni disebabkan aku telah tamat belajar di CFSIIUM dan selepas ini aku akan melanjutkan pelajaran di peringkat degree pulak kat UIA Gombak. Ada sesetengah kawan aku tak dapat bercuti lama sebab mereka masih ada short sem lagi kat CFS. Sebenarnya aku bercuti sampai bulan 6 dan masuk 1st sem kat UIA Gombak bulan 7. Tapi aku ambil keputusan untuk ambil short sem kat Gombak. Secara tidak langsung ianya akan mengurangkan beban belajar aku nanti.


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...