Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Thursday, May 28, 2009

Midterm...

Hari ni merupakan midterm test pertama aku di main campus UIA ini. Midterm test ape?? Haa.. Of course la subjek Bahasa Melayu Lanjutan, takkan subjek lain kot.. Aku kan ambil subjek BM je untuk semester pendek ni.. (sebab itulah bahasa aku agak skema sedikit sejak akhir-akhir ini). Hehe.. SOALAN?? Agak mencabar la bagi diriku yang agak kurang dari segi pembacaan ilmiah ni.. Tapi kalu aku ni spesis ulat buku agaknya pejam mata pun boleh jawab kot.. (betul ke boleh??).. Walau bagaimanapun Alhamdulillah, aku dapat jawab walaupun belum tentu semuanya betul. USAHA dah buat, DOA pun sudah.. sekarang yang tinggal hanyalah BERTAWAKKAL..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...