Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Saturday, September 26, 2009

AIDILFITRI DATANG LAGI..

Alhamdulillah, pejam celik pejam celik akhirnya seluruh umat Islam telah sempurna menunaikan rukun Islam ketiga iaitu berpuasa di bulan Ramadan. Sungguh pantas masa berlalu meninggalkan kita. Semoga segala amalan-amalan di bulan yang mulia tersebut diterima oleh-Nya, InsyaAllah..

Setelah sebulan berpuasa, maka tibalah pula hari kemenangan umat Islam. Hari raya kali ini seperti biasa adik-beradik serta anak-anak buah pulang beraya di Chini. Bukan setiap tahun kami sekeluarga dapat berkumpul sekeluarga seperti ini. Pada tahun-tahun yang lalu ada juga yang tidak dapat beraya bersama kerana perlu beraya di rumah mertua dan sebagainya.. Tapi Alhamdulillah kami sekeluarga dapat berkumpul barsama-sama pada tahun ini.

Suasana sepi di rumah bertukar menjadi riuh-rendah tatkala anak-anak buah pulang beraya. Almaklumlah, sebelum ini hanya mak, ayah dan Kak Rubi sahaja yang tinggal di rumah. Mungkin suasana bertukar lebih ceria disebabkan oleh kehadiran anak-anak kecil yang sering berlari-lari, bergurau-senda dan sebagainya.

My Hepi Family
(Mak, Beta, Kak Rubi, Kak Ann, Kak Ani, Kak Long & ayah)

Kak Long, Abang Long & anak-anak (Syafiq & Fasya)

Kak Ann & anak-anak (Zariq & Fifi)

Gabungan sepupu sepapat..


Semoga kebahagiaan yang kita sekeluarga kecapi kini berkekalan hingga ke akhir hayat.. Ameen, ya Rabbal ‘alamin..

Share/Bookmark

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...