Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Sunday, October 26, 2008

Cuti Sem..

Semalam aku start cuti.. x byk aktiviti yg aku bt.. byk menghabiskan masa dgn tido n tgk tv jer.. hr ni pon sama je, nothing interesting.. cume tgh hari td aku pergi makan kenduri ngan ayah. Sedap jgak la masakannya, biasa la, dah lama x makan nasi minyak. Hehe..
Entah apa la aku nak bt cuti ni.. Walaupun cuti sem ni 2 minggu je, tp rasanya mcm boring jgak sbb xtau nak bt pe. Kebiasaannye kalu aku cuti confirm member2 aku dtg rumah. Tp cuti ni nampaknye xleh jumpa diorang sbb universiti lain x cuti. Huhu.. Teringat plak aktiviti2 kat studio sepanjang sem lepas.. Sem yg paling hepi dan enjoy.. Aku harap relationship among us (studio mates) will never fade away.. insyaAllah..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...