Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Monday, November 3, 2008

KeboRinGan..

Hari ni genap 10 hari aku dok kat rumah.. X banyak aktiviti yang aku lakukan. Makan, tido, makan, tido jer.. Badan x jgak beso2.. hehe.. Boring la jgak.. Time cuti boring, time blajar nak cuti plak.. hmm.. serba x kena kan.. itulah sifat manusia yang x pernah bersyukur dgn apa yang mereka ada.. Tp yang bestnye dpt tidur puas2.. hehe
Beberapa hari lepas laptop aku ade problem. Aku hantar kat Abg Azrul Chini 3. Habis la RM40.. Tp yang pasal skrin laptop aku slalu jadi putih ni dia x dpt baiki sbb dia cakap better hantar kat kdai yang aku beli tempohari. Betul jgak ckap dia, lagipon laptop aku ni still under warranty.. Entah la, maybe esok kot aku nak g kuantan..
Petang tadi kawan baik aku zaman sekolah dulu merangkap jiran aku, Ismalizam datang rumah. Dah lama x jumpa dia.. skarang dia blaja kat IKM Pekan, dah masuk sem akhir. Sem depan dia dah praktikal. Pas 2 dah leh kerja.. Perjalanan aku ni plak masih jauh lagi.. x kisah la, stp orang ada rezeki masing2. Aku doakan dia dan smua kwn2 aku berjaya dlm semua bidang yang mereka ceburi.. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk meneruskan perjuanganku ini.. Semoga aku dan sahabat2ku berjaya di dunia & akhirat.. Amin..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...