Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Thursday, November 27, 2008

Lambat...

Hari ini aku datang studio lambat.. Biasala budak AED datang lambat kan.. Tp hari ni Mdm Ju x dtg lagi.. So Bro Asri la yang ganti Mdm Ju.. Dah la hari ni ada group presentation.. Aku sampai kat studio pukul 9.30 pg, lewat 30 minit.. Bila aku sampai je kat studio, pintu dah dikunci.. apa lagi, tpaksa la aku duduk sorang2 kat luar... Lebih kurang 10 minit aku duduk kat luar, bro Asri pon bkak pintu.. aku pon masuk la studio dgn muka x malu.. haha... betul jugak cara bro 2, sepatutnya hari presentation kita wajib sampai awal. Lagipun ini group presentation.. xpe la, mungkin ni sebagai satu pengajaran berguna bt diriku..
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...