Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Wednesday, November 19, 2008

kene saman lagi...

Hari ni merupakan kali ke-2 aku kene saman dgn pihak mahallah (college).. 1st time kena saman dulu masa short sem.. Kunci aku hilang. Hmm.. x pasal2 kena bayar rm20.. Kali ni plak sebab lambat register mahallah. Aku ingatkan x la penting sangat, aku pon bt sambil lewa je la.. Tiba2 je hati aku tergerak nak pergi register hari ni. Aku kne jumpa bro mat nasir utk 'tick' nama aku. Xpasal2 dia kate aku kne denda jgak sebab lambat register.. Ape lagi, dengan penuh bangganya dia menghulurkan surat saman kat aku.. 15 ringgit melayang lagi hari ni.. huhuhu... Moralnya di sini, jangan amalkan sikap suka bertangguh dalam melaksanakan sesuatu perkara.. ~sekian~
Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...