Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Saturday, April 9, 2011

I lOVE MY...


Buat pertama kalinya semenjak menjejakkan kaki di Taman Ilmu dan Budi ini, saya pergi ke Klinik Gigi UIA. Pergi ke sana pon bukannya saje2 utk buat pemeriksaan berkala, tap bila gigi dah berlubang, nak makan pon tak selesa, baru la nampak klinik tu.. kalau tak, entah2 takkan menjejakkan kaki langsung ke sana sepanjang tempoh pengajian saya di sini.. Padahal selalu jugak lalu kat situ.. hehe..

Klinik Gigi UIAM Gombak... Xde patient lain??? hmm

Yang bestnye, xde patient lain pon kat situ kecuali ada seorang foreigner sebelum turn saya tiba. Tak payah buat appointment, free of charge (walaupun ada la bayar sikit time register dulu), tapi service yang ditawarkan sangat2 berbaloi. Saya time tu kene tampal 4 batang gigi.. Kalau kat luar beratus jugak la duit melayang.. huh, betapa 'teruknye' gigi saya walaupun pada pandangan nampak macam cantik.. haha.. Hampir 45 minit saya berada dalam bilik dental 2.. Huh, penat jugak la nganga mulut luas2..

Selesai je tampal semua gigi yang bermasalah tu, terus balik dan tengok cermin.. huh, sangat2 berpuas hati.. Terus je ade azam baru: nak buat pemeriksaan gigi setiap sem.. wah, semangat2.. :).. Bukan ape, azam tersebut timbul sebab SAYA SAYANGKAN GIGI SAYA.. atau dalam bahasa omputih I LOVE MY TEETH.. saya taknak gigi saya jadi macam sebahagian gambar di bawah ni.. ade ke yg suke gigi macam gambar2 di bawah ni?? hmmm.. thinking~~~


ATAU MACAM NI??



atau yang ini... of kos la macam yang di bawah ni kan... hehehe...


Akhir kalam, selamat menjaga gigi kepada semua, termasuk diri saya sendiri.. gigi yang cantik dan menawan memberi satu senyuman yang bermakna untuk kita smua.. Kan senyuman itu satu sedekah... :)

- I LOVE MY TEETH -


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...