Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Monday, April 4, 2011

Alhamdulillah..

Selesai lagi satu tugas besar untuk semester ini.. WORKING DRAWING AND SPECIFICATION.. setelah berhempas pulas sepanjang sem untuk menyiapkannya, akhirnya 'kesengsaraan' itu berakhir juga pada
pukul 4 petang td.. Walaupun ada jugak beberapa part yg tak sempat disiapkan, namun saya rasa bersyukur dan puas apabila melihat hasilnya - 10 tracing paper saiz A1 semuanya.. Semoga resultnya nanti berbaloi dengan usaha yang dicurahkan.. insyaAllah:)

hasil terakhir ketika di bilik sebelum bergegas keluar utk submit..

Selesai sahaja submit working drawing, tetiba dapat mesej supaya berkumpul di studio pukul 6 petang.. ada makan-makan bersama studio master (lecturer yang ajar design).. wah, sebut je makan terus hilang penat lelah.. hehe..

Sebelum makan2, pergi solat dulu kat musolla dengan member2 lain.. pastu rilex2 jap kat musolla.. nasib baik tak tertidur terus.. kalau tidur kompem bangun subuh terus nanti.. haha..

SIAPA MAKAN CILI DIA RASA PEDAS...

Bukannya makan nasi lemak.. nasi goreng cili padi pon bukan.. tapi tetiba saya rasa 'pedas'.. Jamuan yang ala-ala jamuan farewell tersebut dilengkapi dengan kuih cakoi dan juga 2 kotak kek secret recipe.. tp apa yang PEDAS??

Rupa-rupanya kata-kata seorang lecturer saya tu terkena pada batang hidung saya sendiri.. walaupun dia tak mention sapekah gerangan orangnya, tapi memang dah sah 200% statement tersebut merupakan kesalahan saya sebelum ini.. InsyaAllah saya takkan mengulangi kesilapan yang sama pada masa depan.. Kadang-kadang statement yang "PEDAS' itu perlu untuk menyedarkan kita daripada lena yang panjang..



Share/Bookmark

2 comments:

Unknown said...

arr!! comment yg aku jugak terasa kePEDASANnye.. dengg.. haha

MHY Design Studio said...

hehe.. sabar2.. cobaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...