Artikel Asli: http://ipanrock.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-judul-blog-bergerak.html#ixzz1IezVg4BJ

My Followers

Saturday, April 2, 2011

Belum Berakhir..

Tinggal 2 minggu je lagi nak abis semester ni.. roomates yang lain semua tengah bz study untuk final.. Mungkin diorang banyak paper kot.. Maklumlah, roomates saya ni semua course lain2.. Saya amik ARCHITECTURE, yang lain ada amik ICT, ENGINE, dan IRK (Islamic Revealed Knowedge).. Hampir semua course ade dalam bilik ni.. Bilik 1 Malaysia.. hehehe..

Untuk semester ni saya hanya ada 1 paper bertulis untuk final.. yang lain semua TAKDE FINAL EXAM.. Wah mesti seronok bile dengar kan?? hehe. Walaupun xde exam final, kebayakan subjek yang saya amik semester ni memang memenatkan dan memeningkan.. 2 subjek yang xde exam dah lepas.. Studio dan cultural.. Studio dah lepas portfolio ari selasa lepas.. task terakhir utk culture pon dah abis.. Alhamdulillah.. Eh, lupe pulak.. Parenting punye course pon da abis.. xde final jugak.. hehe.


Hmm... yang tak abis lagi ni WORKING DRAWINGS AND SPECS... Banyak wooo.. Nak submit ari isnin.. kene submit sekali dengan blue print, sketchessss (yg x sketch ape2 pon lagi, huhu), pamphletes.. Ya Allah, berilah hambamu ini kekuatan dan ketabahan dalam mengharungi CABARAN dan DUGAAN ini demi MASA DEPAN saya yang cerah pada masa hadapan.. hehe.. InsyaAllah..

Ok, stop dulu.. nak sambung bt working drawing pulak.. :)

Ni la saya punye 'working space' utk nak buat working drawing.. buat kat bilik je.. biasanya buat kat studio.. tp dah ada meja besar kat bilik (meja yg 'dicurik'.. heheh), so saya decide utk siapkan kat bilik je..

Share/Bookmark

5 comments:

Ctwawa said...

time belajar ni memang bz, nanti dah start kerja, sure rindu pulak saat kelam-kabut mcm ni

Ctwawa said...

time belajar ni memang bz, nanti dah start kerja, sure rindu pulak saat kelam-kabut mcm ni

MHY Design Studio said...

yup.. betul2.. same masa zaman sekolah dulu.. penat la, boring la.. macam2.. bila dah abis zaman sekolah kite rasa zaman sekolah la yang paling best.. zaman yang paling x banyak masalah yang perlu difikirkan..

Unknown said...

apis ko siap semua wd?? haha

MHY Design Studio said...

nampak mcm siap.. tp sbnarnye x siap.. haha.. banyak sangat r fatin.. nak tmuntah dah time 2..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...